donderdag 2 december 2010

ding 10 Evaluatie

foto prodigieus


He , he, eindelijk ding 10.
Toch heb ik het leuk gevonden om te doen. De onverwachte resultaten verrasten me telkens weer. Nooit gedacht dat ik nog eens een blog zou maken, of me aanmelden voor Face book.
Het was alleen wel heftig om binnen een bepaald tijdsbestek alles af te krijgen.
Voor de bibliotheek kun je bijvoorbeeld mensen op weg helpen als ze je naar Twitteren, facebook enz . vragen. Nu nog nooit een vraag daarover gehad, maar je kunt het nu wel aanbieden.
Over 4 maanden ga ik met pensioen en dan heb ik alle tijd om me bezig te houden met mijn blog en zo contact te houden met mijn collega,s en zelf 23 dingen wat verder uit te werken.. Nooit gedacht dat ik het bloggen zo leuk zou vinden. zo zie je maar weer, niet direct denken, dat kan ik niet, of , dat is niets voor mij.
Wel heb ik hulp gehad van lieve collega's, waarvoor dank.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd je hebt alle 10 dingen gedaan de 4e van ons groepje.
    Nu hopen dat je begeleider het allemaal voldoende vindt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn complimenten. Je hebt een inhaalslag gemaakt en de eindstreep gehaald. Goed zo.
    Ik ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zeg en wat een ontdekkingen. Jij hoeft je straks niet te vervelen. Gefeliciteerd!
    Wat een mooie foto is er van je gemaakt, die Prodigieus is een getalenteerd mens.
    En wat die vragen betreft, zorg dat je mediawijsheid en kennis van zaken uitstraalt en de vragen komen vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Lekker gevoel hé?
    Je staat mooi op de foto,zo druk bezig met de 23 dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Toch maar mooi gelukt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen